Sunday, August 16, 2009

Rahsia menjana kekayaan menerusi internet

Ketahui Rahsia Bagaimana Menjadikan Setiap Angan-angan Anda Satu Kenyataan"


7 Langkah Bagaimana Anda Boleh Memiliki Segalanya!

Ahad, 16 Ogos 2009
Re: Berangan dan Berjaya

Sahabat sekalian,

Pernahkah anda mempunyai angan-angan:

memiliki kekayaan yang memungkinkan anda memperolehi hampir apa sahaja..rumah besar,
kereta mewah, telefon bimbit terkini dan percutian ke luar negara?



mempunyai pasangan hidup yang memahami anda?



mempunyai tubuh badan yang langsing dan menarik?



disanjungi dan dihormati oleh rakan-rakan sekerja dan masyarakat sekeliling anda?

Jika anda seperti kebanyakan orang lain, anda akan menjawab "Ya" untuk setiap impian di atas. Dan juga jika anda seperti kebanyakan orang lain, seringkali anda diberitahu oleh orang di sekeliling anda (i.e. ibu bapa, sahabat handai, rakan sekerja, pasangan) bahawa apa yang anda angan-angan itu sesuatu yang mustahil dan ianya tidak lebih dari angan-angan Mat Jenin. Akhirnya anda juga percaya bahawa impian anda itu sesuatu yang sukar. Lalu anda melupakan apa yang anda angankan itu, kembali kepada kehidupan sediakala anda...namun jauh di lubuk hati anda masih tidak berpuashati dengan keadaan hidup anda...

Bersedia! Di sini saya ingin dedahkan sesuatu yang agak ekstrem, sesuatu yang mungkin sukar untuk anda percayai...

Anda Boleh dan Berhak Untuk Memperolehi
Apa Sahaja Yang Anda Angan-angankan!

Ya, setiap orang termasuklah anda berhak untuk memperolehi apa sahaja yang anda idamkan kerana dunia ini mempunyai sumber yang tidak terbatas dan cukup untuk semua orang.

Tidak ada salahnya berangan seperti Mat Jenin. Jika Wright bersaudara tidak berangan-angan untuk terbang seperti burung, kita tidak akan melihat dan memperolehi manfaat dari penciptaan pengangkutan udara seperti kapal terbang, helikopter dan sebagainya yang kita lihat pada hari ini. Namun begitu harus diingat kita perlu menjadi Mat Jenin Moden yang bukan hanya berangan tetapi melakukan langkah-langkah seterusnya yang akan menukarkan angan-angannya tadi menjadi satu realiti.

Langkah-langkah penting inilah yang akan didedahkan kepada anda di dalam buku...


Mat Jenin Moden: Berangan dan Berjaya!


7 Langkah Bagaimana Anda Boleh Memiliki Segalanya!

Buku ini akan mengupas rahsia bagaimana anda mampu memperolehi segala apa yang anda idamkan bermula hanya dengan aktiviti berangan! Ya berangan seperti apa yang suka dilakukan oleh Mat Jenin, tetapi bezanya di sini kita berangan secara terarah. Anda mungkin bertanya apa itu “berangan terarah“? Teruskan membaca...

*Ini adalah buku sebenar (mukasurat tercetak), bukan ebook.

Dapatkan eBook PERCUMA!

Mengapa anda angankan rumah yang besar, kereta mewah dan wang yang banyak? Adakah anda fikir semua ini yang akan memberikan kegembiraan kepada anda? Jika anda menjawap YA untuk soalan di atas...ANDA SUDAH SILAP! AndaTIDAK memerlukan semua perkara di atas untuk mengecapi kegembiraan. eBook "Rahsia Kegembiraan 24/7" akan mendedahkan perkara ini!

Dapatkan laporan ini dengan mendaftar Newsletter Mat Jenin Moden secara PERCUMA (bernilai RM120 setahun) dan anda akan perolehi...

  • 7 amalan yang dapat membuatkan anda sentiasa gembira tidak kira berapa wang yang anda ada di bank, tidak kira jika anda hanya membawa motorsikal Honda C70 atau tinggal di rumah setinggan!

  • Kuiz untuk mengetahui sejauh mana anda gembira dengan kehidupan anda sekarang!

  • Maklumat dan tip-tip terkini Mat Jenin Moden!

Emel Anda
Nama Anda


Dalam langkah pertama anda akan didedahkan bagaimana untuk mengenalpasti apa sebenarnya yang anda inginkan dalam hidup. Nampak mudahkan? Tetapi hakikatnya ramai daripada kita yang tidak jelas apa yang mereka mahukan. Akibatnya mereka hidup dalam kesamaran, tidak kemana-mana dan akhirnya kecewa. Dalam langkah ini anda akan mengetahui:

Kaedah mudah tetapi berkesan bagaimana untuk mengenalpastikeinginan anda yang sebenarnya. Apabila anda jelas dengan keinginan anda, hidup anda akan lebih bermakna kerana mempunyai matlamat demi matlamat untuk dicapai.
Kaedah untuk mengetahui peranan dan tujuan anda dilahirkan di dunia ini. Apabila anda mengetahui peranan anda sebenarnya dan menyusun kehidupan anda di sekitarnya, anda akan menjalani kehidupan yang lebih bermakna, berasa lebih puas dan gembira.
Satu faktor penting yang dapat memberi "booster" kepada keinginan anda agar ia menjelma seperti yang anda harapkan.
Satu "syarat" penting yang perlu disertakan dengan keinginan anda untuk memastikan anda memperolehi seperti apa yang anda hajatkan (atau lebih baik) dan bukan sebaliknya.

Apabila anda menetapkan apa yang anda inginkan dalam hidup anda, anda telah mula menggunakan imaginasi anda terhadap keinginan anda itu. Inilah yang dikatakan aktiviti "berangan terarah" dan langkah pertama ini adalah peringkat awal kepada aktiviti ini.

Setelah anda jelas dengan apa yang anda inginkan, anda harus membenarkan ia berlaku atau muncul dalam hidup anda. Ini bermakna anda harus "bersih" dari sebarang bentuk keraguan atau kepercayaan yang menghalang keinginan itu untuk muncul dalam hidup anda. Anda mungkin mahukan sebuah BMW, tetapi tidak percaya dengan pendapatan anda sekarang anda mampu memilikinya. Keraguan inilah yang akan membatalkan keterujaan ketika anda menetapkan matlamat ini. Akhirnya anda melupakan sahaja keinginan anda itu kerana anda percaya ia sesuatu yang mustahil. Dalamlangkah kedua ini, anda akan didedahkan:

Sebab sebenar mengapa seseorang itu gagal mencapai matlamat yang ditetapnya (contohnya untuk mengurangkan berat badan) walau sekuat dan sekerap mana dia mencuba.
Bagaimana untuk mengetahui bahawa sesuatu kepercayaan itukepercayaan yang membantutkan (KYM). Dengan pengetahuan ini anda akan segera melepaskan KYM ini sebelum ia memberi kesan negatif kepada anda.
Empat langkah mudah untuk menukarkan KYM kepada kepercayaan yang memberi kekuatan. Dengan kepercayaan baru ini anda akan lebih berkeyakinan untuk mengejar impian anda.
Satu teknik cepat dan berkesan yang dapat menghapuskan campurtangan emosi negatif seperti KYM berkenaan keupayaan dan kemungkinan anda memperolehi sesuatu keinginan. Dengan teknik ini anda akan lebih optimistik tentang keupayaan anda memperolehi apa yang anda inginkan itu.
Tiga soalan yang boleh anda tanya kepada diri anda yang dapat menghapuskan gangguan emosi negatif. Dengan ini anda dapat mengenalpasti emosi anda yang sebenar dalam sesuatu perkara dengan cepat dan mudah.

PENTING!

Hakikatnya,langkah inilah yang tiada (atau diberi kurang penekanan) dalam kebanyakan program atau buku motivasi yang pernah anda baca atau sertai sebelum ini. Anda mungkin disarankan untuk melakukan afirmasi seperti “aku kaya, aku mempunyai wang yang banyak“ tetapi jauh di sudut hati anda tidak mempercayai apa yang anda katakan itu. Perasaan tidak percaya inilah yangmembatalkan afirmasi anda tadi dan akibatnya anda gagal memperolehi apa yang anda inginkan.


Dalam langkah ketiga anda didedahkan dengan beberapa teknik yang akan membawa aktiviti berangan terarah (yang telah anda mulakan dalam langkah pert
ama) ke peringkat yang lebih tinggi. Langkah ini akan mempastikan anda akan memperolehi keinginan dengan segera dan seperti apa yang anda imaginasikan. Dalam langkah ini anda akan didedahkan dengan:

Keadaan minda yang telah terbukti berkesan untuk membuatperubahan diri sama ada untuk menanam sikap, tabiat atau kepercayaan baru ke dalam diri anda.
Satu teknik yang membantu anda mencapai keadaan minda ini. Teknik ini telah diamalkan sejak berzaman lamanya. Teknik ini juga dapat membantu anda mencapai ketenangan dan membantu anda untuk berhubung dengan diri anda yang sebenar.
Satu teknik kekuatan minda untuk menggambarkan apa yang anda mahukan dan dapat merasai seolah-olah apa yang anda inginkan itu telah berada di depan mata anda. Perasaan inilah yang akan memacu proses penzahiran sesuatu keinginan anda itu ke dunia nyata.
Teknik yang akan "menghujani" minda bawah sedar anda dengan peringatan-peringatan berkaitan keinginan anda. Peringatan-peringatan ini dianggap sebagai satu arahan oleh minda bawah sedar anda dan akan menggunakan kebijaksanaannya untuk menjadikan arahan tadi satu realiti.


Setelah anda benar-benar percaya yang anda akan memperolehi keinginan anda itu, anda perlu mengambil tindakan untuk merealisasikannya. Tetapi bukan tindakan sembarangan seperti yang biasa anda ambil sebelum ini. Dalam langkah keempat ini anda akan mengetahui:

Peranan sebenar tindakan atau usaha dalam proses penciptaan keinginan anda. Oleh itu anda akan mengikut susunan yang betul dalam usaha untuk merealisasikan sesuatu keinginan itu.
dalam makna yang sebenarnya jadi anda sentiasa bergembira menerima apa sahaja hasil tindakan anda.
Peranan anda dalam merealisasikan sesuatu impian anda. Dengan maklumat ini anda tidak akan melakukan kesilapan yang mungkin melambatkan proses penerimaan impian anda.


Selepas berserah, bersyukur adalah langkah keenam yang perlu anda ambil. Anda akan mengetahui:

Bentuk kesyukuran yang dapat membantu anda sentiasa bergembira menjalani kehidupan anda tidak kira apa yang berlaku.
Dua kaedah bersyukur yang dapat menarik lebih banyak nikmat.
Satu rahsia terhebat untuk mencipta kekayaan yang berpunca dari amalan kesyukuran ini.

Langkah terakhir yang juga elemen terpenting untuk memastikan kejayaan merealisasikan sesuatu keinginan melalui kaedah ini ialah berasa gembira pada setiap detik kehidupan anda. Anda akan mengetahui dua perompak kegembiraan yang harus dielak dan teknik-teknik untuk sentiasa kekal ceria dan gembira dan menikmati setiap detik kehidupan anda.


Tujuh langkah di atas amat berkait rapat dengan satu hukum yang telah wujud bersama dengan kewujudan alam ini, iaituHukum Tarikan. Hukum Tarikan diaktifkan oleh pemikiran, emosi dan kepercayaan kita. Emosi menghasilkan getaran pada frekuensi tertentu. Kita mampu untuk menarik (attract) situasi, manusia atau perkara-perkara lain yang kita inginkan jika ia mempunyai frekuensi berharmoni atau sepadan dengan getaran yang dihasil oleh emosi kita. Ringkasnya Hukum Tarikan menyatakan...


Anda Mampu Menarik Apa Sahaja
Yang 'Ngam' Dengan Anda.

Mereka yang mengaplikasi prinsip-prinsip Hukum Tarikan ini boleh jadi tahu atau tidak tahu mengenai hukum ini tetapi mereka yang berjaya kebiasaannya mengamalkan prinsip-prinsip hukum ini secara semulajadi (by default). Melalui Buku Mat Jenin Moden ini akan didedahkan secara mendalam mengenai hukum ini dan bagaimana anda boleh "menggunakannya" untuk kebaikan anda. Antaranya anda akan mengetahui:

hakikat mengenai asas (building block) setiap benda di dalam alam ini. Dengan pengetahuan ini, banyak perkara yang dahulunya anda fikirkan sebagai misteri tidak menjadi misteri lagi.



bagaimana dengan mengetahui hukum ini anda mampu untuk mencipta masa hadapan yang lebih baik?



bagaimana menjadi umpama magnet, mampu menarik segala kemewahan yang anda dam-idamkan?

Pendekatan yang terdapat di dalam buku Mat jenin Moden ini menekankan kepada kepentingan mempunyai diri dalaman (inner self) yang kuat kerana dunia luaran anda adalah refleksi dunia dalaman anda. Teknik-teknik yang dibincangkan dapat membantu anda untuk mencapai kekuatan dalaman agar anda dapat menempuh perjalanan hidup ini dengan lebih tenang dan tabah!

Kisah-Kisah Kejayaan Kaedah Mat Jenin Moden!


Dahulu salah satu masalah yang sering menghantui kehidupan saya adalah masalah berat badan. Saya terperangkap dengan diet yoyo. Apabila saya merasakan berat badan saya bertambah, saya akan berlapar dan bersenam secara agresif. Memang berat saya turun tetapi tidak kekal lama kerana sampai satu masa saya akan makan dengan kuantiti yang banyak seolah-olah membalas dendam terhadap rasa lapar yang saya alami ketika berdiet. Akibatnya dalam masa masa yang singkat saya bukan sahaja memperolehi kembali berat badan saya yang asal tetapi menambah beberapa kilogram lagi.

Setelah saya mengetahui Hukum Tarikan dan 7 langkah untuk mengaplikasikannya, saya menggunakan kaedah ini untuk mendapatkan berat badan yang ideal. Hasilnya saya mampu menurunkan berat badan saya tanpa rasa lapar atau tekanan. Yang paling penting ia bukanlah diet yoyo. Dengan kejayaan ini saya bertambah yakin dengan keberkesanan pendekatan ini. Saya aplikasikan langkah-langkah yang sama untuk memiliki kereta impian saya. Hasilnya kurang dari dua minggu saya dapat memandunya! Dan sekarang saya dalam usaha menarik lebih banyak lagi perkara yang saya inginkan dalam hidup dengan menggunakan kaedah ini.


Sahabat, jika kisah saya di atas masih tidak dapat meyakinkan anda tentang keberkesanan kaedah ini, testimoni-testimoni di bawah yang dikirim oleh mereka yang telah mengamalkan kaedah ini, pasti dapat mengubah pandangan anda;

"Tidak ada apa yang misteri mengenai Hukum Tarikan jika ia dilakukan dengan cara yang betul, dan Mat Jenin Moden menunjukkan cara itu, tahniah!"

Dari,
Aidi Ahmi
Jitra

"Buku ini merupakan hasil kajian yang teliti, bersungguh-sungguh dan bertanggungjawab. Langkah-langkah ke arah kejayaan dilakarkan dengan teratur, praktikal dan bersesuaian dengan fitrah manusia...menarik sekali!

Dari,
Dr Hamidah Musa
Seremban


"Shahifol,

Saya pernah terdengar mengenai Hukum Tarikan ni dulu tetapi tidak tahu bagaimana nak menggunakannya ..dengan buku Mat Jenin Moden ni semuanya nampak mudah, saya dah mula "menarik" beberapa benda yang selama ni saya tak terfikir boleh dapat..terima kasih"

Ikhlas,
Alan C.K.
Tg. Malim


"Shahifol, ribuan terima kasih saya ucapkan, kaedah dalam buku Mat Jenin Moden ni memang berkesan, semalam saya baru sahaja menerima sekeping cek dengan jumlah seperti dalam gambaran saya. Saya benar-benar gembira sekarang!"

Terima kasih,
Rohaiza
Pasir Putih



"Buku ini patut dibaca oleh sesiapa sahaja yang inginkan "kemewahan" pada setiap aspek kehidupannya baik kewangan, perhubungan, minda, emosi, rohani dan kesihatan jasmani!"

Yang benar,
Shahidan Saad
Alor Setar



"Saya baru saja terima buku Mat Jenin Moden, wow langkah pertama sahaja dah menyebabkan saya "tak senang duduk", sekarang baru saya jelas apa
sebenarnyayang saya inginkan dalam hidup ni..dan saya yakin akan mendapatnya!"

Yang benar,
Azura Zainal Abidin
Shah Alam


Buku ini bukanlah buku motivasi tetapi buku pembangunan diri yang menyediakan langkah-langkah yang jelas serta alat-alat (tools) yang diperlukan untuk melaksanakan setiap langkah. Antaran alat-alat yang akan anda terima:

penyata untuk merekodkan keinginan anda sebagai peringatan dan rujukan.



teknik yang bertujuan sebagai peringatan akan nikmat yang anda perolehi agar anda sentiasa bersyukur.


penyata yang bertindak sebagai "insurans" terhadap keinginan anda.


teknik-teknik yang diterangkan dalam setiap langkah di atas.


Buku ini bukanlah hanya sekadar teori. Anda perlulah mempraktikkan dan menggunakan segala alat yang diberi untuk mendapatkan hasil yang terbaik!


Kaedah Mat Jenin Moden ini adalah satu kaedah yang lengkap, merangkumi semua aspek termasuklahkerohanian, jasmani, emosi dan minda. Di samping tujuh langkah yang membantu anda memperolehi apa sahaja keinginan anda, anda juga akan memperolehi faedah-faedah ini:

Teknik yang dapat menghilang kesakitan fizikal seperti pening kepala, kesakitan sendi, selsema dan sebagainya yang dapat mengurangkan bergantungan anda terhadap ubatan-ubatan yang kebiasaannya mempunyai kesan sampingan. Jadi anda boleh berjimat kos perubatan anda!Teknik ini juga dapat menghilangkan fobia, seperti ketakutan kepada labah-labah, ketakutan pada tempat tinggi dan sebagainya. Semua ini dapat dilakukan dalam beberapa minit sahaja!



Anda juga diajar bagaimana menggunakan teknik ini untuk membantu insan disekeliling anda (anak, isteri/suami) sembuh daripada penyakit-penyakit tertentu.


Seperti yang telah diberitahu, pendekatan dalam buku Mat Jenin Moden ini amat berbeza dengan pendekatan-pendekatan program atau buku motivasi yang mungkin pernah anda baca atau hadiri. Jika anda inginkan sesuatu seperti apa yang pernah anda baca sebelum ini, buku ini bukanlah untuk anda. Di bawah adalah perkara-perkara yang TIDAK AKAN anda perolehi dari buku ini:

berasa amat bermotivasi sebaik sahaja selesai membaca tetapi semangat itu hilang dua tiga hari selepas itu.
memperolehi impian anda tanpa melakukan apa-apa usaha atau melaksanakan peranan anda.
jampi serapah atau mentera yang didakwa dapat merealisasikan impian anda sekelip mata.


Keajaiban Menanti Anda. Bayangkan Hidup Anda Apabila Anda Mempraktikkan 7 Langkah Mudah Ini:

Anda boleh tentukan apa jua matlamat dan saksikan ia 'menjelma' dalam hidup anda kerana sekarang anda mempunyai kaedah untuk melakukannya.
Anda sentiasa dipenuhi dengan energi positif kerana keyakinan anda terhadap hidup sentiasa berada pada tahap maksimum. Anda yakin cepat atau lambat anda akan memperolehi apa yang anda impikan.
Anda boleh menjalani hidup anda tanpa bimbang kerana anda tahu alam sentiasa di sisi anda dan anda tahu apa sahaja yang anda minta anda akan perolehi.
Anda akan lebih menghargai setiap detik dan peristiwa dalam hidup anda. Anda mampu untuk meninggalkan semalam di belakang dan mengorak langkah baru menuju hari esok. Sekarang anda mengerti kenapa hari ini digelar sebagai "the present".
Anda akan mempunyai 'kompas dalaman' yang menunjukkan arah atau tindakan yang perlu anda ambil. Anda tidak akan "sesat" lagi dalam perjalanan hidup anda.
Anda akan hidup secara harmoni dengan alam kerana anda mengerti segala apa yang berlaku adalah terbaik untuk anda.
Anda akan sentiasa mempunyai semangat dan motivasi untuk menyelesaikan apa yang telah anda mulakan.
Anda akan sentiasa yakin yang anda mampu memperolehi apa sahaja keinginan kerana halangan-halangan yang selama ini mensabotaj usaha anda telah berjaya anda "bersihkan".
Anda menjalani hidup yang bermatlamat kerana kini anda lebih jelas dengan apa yang anda inginkan dalam hidup.
Apabila anda memiliki lebih daripada apa yang anda perlukan, anda boleh memberi limpahan rezeki dan kemewahan ini kepada orang lain. Anda boleh membantu orang lain terutamanya orang yang anda kasihi untuk memperbaiki kualiti kehidupan mereka.


Anda Boleh Memperolehi Semua Ini (Dan Banyak Lagi)
Dengan Harga Serendah RM39.90 Sahaja!

Ya benar, hanya RM39.90! Saya ingin pastikan buku ini mampu dimiliki oleh hampir setiap orang. Saya percaya setiap orang patut mengetahui rahsia yang terkandung dalam buku ini dan menggunakannya untuk mencipta kehidupan yang lebih baik. Jumlah ini adalah kecil jika dibandingkan dengan nilai dan faedah yang anda akan perolehi daripada buku ini.

Dan harus diingat ini adalah buku sebenar, bukannya ebook.


Bukan Itu Sahaja, Anda Akan Memperolehi
DUA
BONUS Di Bawah Ini Untuk
Masa Terhad Sahaja!

Ya benar. Jika anda memesan naskah anda sekarang juga, saya akan berikan bonus-bonus eksklusif di bawah khas untuk anda yang membuat pesanan melalui laman web ini.

BONUS TERHAD bernilai lebihRM146!

BONUS #1 (Bernilai RM97):
Audio kelegaan-stress terpimpin
. Audio ini membantu anda untuk menghilangkan stress (tekanan) dan membantu anda mencapai tahap minda yang mudah menerima saranan. Anda akan dipimpin sepanjang proses ini berlaku.

BONUS #2 (Bernilai RM49):
Perisian SubliminalFlash. Perisian ini akan menjadikan usaha untuk mempengaruhi minda bawah sedar anda lebih mudah dan efektif. Anda akan melihat mesej-mesej tertentu pada skrin komputer anda pada selang waktu yang telah ditetapkan sementara anda melakukan kerja-kerja lain dengan komputer anda. Anda juga boleh menambah mesej yang berkaitan dengan matlamat yang sedang anda kejar.

Perhatian: Saya berhak untuk menamatkan bonus ini pada bila-bila masa sahaja.

TUNGGU! Ada Lagi...

Untuk Tempoh Terhad Anda Akan Menerima DISKAUN RM10*
Jadi hanya Perlu Membayar RM29.90 Sahaja Selagi Stok Masih Ada!
Ya benar. Jika anda memesan naskah anda sekarang, anda menerima kesemua bonus-bonus di atas dengan hanya harga istimewa...

RM39.90

RM29.90 sahaja

* Diskaun ini diberi atas sebab terdapat sedikit kesilapan pencetakan buku. Namun begitu isi kandungan buku tetap sama.

Jika anda benar-benar ingin memperolehi kedudukan kewangan yang lebih baik, berat badan yang ideal, kesihatan yang baik, hubungan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih bahagia atau pun ingin membantu orang di sekeliling anda memperbaiki hidup mereka, anda berada pada tempat dan masa yang tepat. Pesan naskah buku anda sekarang dan saksikan ‘kejaiban’ alam berlaku di hadapan mata anda. Kenapa harus tunggu jika anda boleh menjadikan setiap angan-angan satu kenyataan sekarang!

4 Cara Untuk Mendapatkan Naskah Anda Sekarang!


1. Melalui deposit bank atau online banking (Maybank2u, Cimbclicks, bankIslam.biz)
>>> Klik di sini untuk bayaran pesanan melalui deposit bank/online banking

2. Melalui cek, money order atau wang pos
>>> Klik di sini untuk bayaran melalui cek, kiriman wang atau wang pos

3. Menggunakan kad kredit ..
>>> Klik di sini untuk bayaran melalui kredit kad secara online

4. Menggunakan kad kredit (luar negara)
>>> Klik di sini untuk bayaran melalui kredit kad secara online (luar negara)

*Kos penghantaran di dalam Malaysia adalah percuma. Bonus akan dihantar melalui emel.


Ini mungkin peluang terakhir anda untuk mendapatkan naskah buku Mat Jenin Moden ini beserta dengan bonus-bonus eksklusif dan diskaun RM10 yang ditawarkan. Buku ini ditulis dengan niat untuk membantu mereka yang telah mencuba pelbagai cara untuk memotivasi dan membuat perubahan diri tetapi tidak berjaya. Ia juga ditulis untuk mereka yang sering gagal memperolehi apa sahaja matlamat yang pernah mereka buat. Jika anda termasuk dalam golongan ini, jangan tunggu lagi segeralah dapatkan buku Mat Jenin Moden dan saksikan perubahan berlaku dalam hidup anda!


Jika anda melakukan setiap latihan dan saranan dalam buku ini, anda akan dapat melihat perubahan positif berlaku dalam hidup anda.

Hak anda sebagai pembeli dijamin sepenuhnya.

Pesan Naskah Anda Sekarang dan Dapatkan Bonus-Bonus Eksklusif dan Diskaun RM10 Sebelum Terlambat!


Apa yang anda perlu lakukan hanyalah mengaplikasikan 7 langkah ini dalam kehidupan anda dan saksikan satu persatu keinginan anda menjadi kenyataan.

Cipta Realiti Anda,


Tawaran Terhad ― Pesan Sekarang!



Shahifol Arbi Ismail

P.S. Jangan hanya menunggu untuk setiap impian anda menjadi kenyataan dengan sendirinya tanpa apa-apa ‘usaha’ dari pihak anda. Kecualilah anda mengambil tindakan positif untuk merealisasikan impian atau angan-angan anda, nasib dan keadaan hidup anda tidak akan berubah. Sekarang adalah masa untuk anda bertindak untuk merubah nasib dan kehidupan anda. Klik di sini sekarang dan jadilah Mat jenin Moden: Berangan dan Berjaya!

Klik Di Sini Untuk Memesan Mat Jenin Moden SEKARANG

No comments:

Post a Comment