Saturday, August 22, 2009

MYSPACE, FRIENDSTER & LAIN - LAIN...."make money

"POTENSI PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA RM10 - RM100 SETIAP HARI DENGAN MENGHANTAR COMMENT & BULETIN PADA RAKAN² DI.....

MYSPACE, FRIENDSTER & LAIN - LAIN...."

"Peluang menjana pendapatan lumayan secara sambilan pada waktu lapang menggunakan Myspace & Friendster"

Bagaimana v3 Berfungsi dan Menjana Pendapatan Sampingan Untuk Anda?

Sebagai ahli laman web ini anda berpeluang mendapat komisen dengan mengirimkan komen pada rakan rakan anda di Myspace atau Friendster.

  1. Sebagai ahli anda akan di beri link atau url atau laman replika anda sendiri dengan alamat seperti:http://www.msmasyuk.com/id/username
  2. Komen kod atau banner kod di sediakan dalam control panel ahli. Contoh komen bergambar yang di sediakan:

    MSMv3 -  Earn Money With Your Social Networking Profiles


  3. Kami masukan lebih banyak grafik kod baru dari masa kesemasa.

  4. Selepas anda login ke akaun anda copy kod seperti contoh di tersebut dan pastekan ke Myspace atau Friendster bila anda ingin berhubung dengan rakan - rakan samada baru atau lama.
  5. Jika rakan anda berminat untuk menyertai anda mereka akan mendaftarkan akaun dengan kami dan kami akan membayar anda komisen sebanyak RM10.00 untuk Direct Sponsor dan RM10.00 untuk Indirect Sponsor.
  6. Komisen yang di kumpul akan di bayar kepada anda pada setiap 1 dan 15 haribulan.
  7. Minima adalah RM20.00 yang akan di bayar ke akaun bank anda.
Mengenai MsMasyuk v3
Bermula pada pertengahan 2007 kami di kenali sebagai Myspacemasyuk.com dengan keluaran Versi 1 dan pada awal 2008 dengan Versi 2. Perbezaan antara Versi 1, 2 dan 3 adalah amat jauh berbeza.
Versi 2 boleh di perolehi melalui laman asal kami di: www.myspacemasyuk.com
Versi 3 iaitu v3 yang sedang anda baca sekarang mengunakan teknologi yang jauh lebih maju dah mesra penguna.
Apa Produk & Istimewanya V3?
V3 adalah laman web yang menyediakan Komen & Grafik kod untuk penguna laman web sosial seperti Myspace, Friendster, Hi5, Orkut, Xanga & Facebook.
Kebiasaanya laman web yang menyediakan grafik kod ini memberi secara percuma kod grafik mereka & anda sebagai penguna boleh mengunakan secara percuma namun tiada pulangan atau potensi menambah pendapatan bila mengunakan Grafik kod mereka. v3 mengabungkan dengan kaedah pemasaran affiliate supaya anda bukan sahaja dapat berhibur dengan mengunakan Grafik kod kami tapi pada masa yang sama berpeluang menjana pendapatan sampingan sambil berhibur bersama rakan.
Contoh laman web yang menyediakan grafik kod percuma untuk anda gunakan di laman web sosial adalah seperti berikut:
  • www.coolmyspacecomments.com
  • www.commentbuddy.com
  • www.wondercomments.com
  • www.yourcommentcodes.com
  • www.commentsjunkie.com
  • dan banyak lagi....
Grafik kod mereka memang percuma tapi anda tidak menerima komisen bila mengirimkan komen kepada rakan - rakan anda.

Dengan v3 anda berpeluang untuk mendapat komisen bila anda kerap mengunakan Grafik kod yang kami sediakan kerana dengan mengabungkan bersama sistem perniagaan 2-tier affiliate marketing, ahli "V3" akan mendapat komisen bila ada di antara rakan anda menyertai kami dengan cara mendaftarkan akaun di laman web ini melalui komen yang anda kirimkan.

Kami juga gabungkan dengan kaedah "Email Marketing" iaitu kaedah follow up bagi membantu anda mendapatkan rakan baru untuk menyertai kita. Hampir kesemua kerja kami uruskan, anda hanya perlu kirimkan komen pada rakan atau perkenalkan rakan baru melalui link anda sendiri sahaja.


Harga Untuk Menyertai Kami

Pakej Produk/Keahlian
Harga
Akses Penuh Versi 3 Plus! (Sah Seumur Hidup)RM 30.00

Carta Komisen dari Penjualan Produk (Keahlian)

Komisen Jualan Produk/KeahlianDirect Sales (Tier One)Indirect Sales (Tier Two)
Akses Penuh Versi 3 Plus (Sah Seumur Hidup)RM 10.00RM 10.00

Bagaimana Anda Berpotensi Mendapat Komisen?
Andaikan bulan ini anda mengirimkan 1000 komen pada rakan mengunakan Grafik kod yang kami sediakan dan hanya 3% atau 30 orang dari rakan anda ini berminat untuk menyertai kita dengan membeli akses penuh "Versi 3 Plus". Bila mereka melangan akses penuh sebagai ahli "Versi 3 Plus" mereka akan membayar kami sebanyak RM30.00 setiap seorang dan RM10.00 akan di bayar kepada anda dan RM10.00 akan di bayar kepada Sponsor anda kerana memperkenalkan mereka kepada kami.
Komisen anda adalah sebanyak RM10.00 x 30 = RM300.00 - Direct Sales Sebulan dan bila rakan anda mendapat 30 rakan setiap seorang pendapatan anda adalah sebanyak RM9000 secara keseluruhan, ini jika hanya 30 Direct Sales sahaja yang anda mampu dapat.
Bayangkan berapa yang anda boleh dapat jika 30 Direct Sales setiap bulan berterusan selama yang anda mahu.

Carta KomisenDirect Sales (Tier One)Indirect Sales (Tier Two)
10 Direct SalesRM10.00 x 10 = RM100RM10 x 10 x 10 = RM1000
30 Direct SalesRM10.00 x 30 = RM300RM10.00 x 30 x 30 = RM9000
50 Direct SalesRM10.00 x 50 = RM500RM10 x 50 x 50 = RM25,000
100 Direct SalesRM10 x 100 = RM1000RM10 x 100 x 100 x RM100,000

Kiraan ini hanya contoh jika anda mengirimkan komen dan hanya 30 orang sahaja yang menyertai anda. Jika anda mempunyai ramai kawan anda mungkin mengirimkan beberapa ribu komen setiap bulan.

Bayangkan berapa pendapatan yang boleh anda dapat jika 30 rakan baru setiap bulan selama setahun. Anda buat kira - kira sendiri berapa jumlah yang mungkin anda dapat.

-- Berikut adalah senarai soalan yang selalu ditanya (FAQ) –

Apa jenis comment yang saya akan kirimkan?
Anda akan mengirimkan comment dan buletin yang biasa seperti mana anda lakukan setiap hari. Yang berbeza anda mengunakan grafik kod yang ada link affiliate anda, berbeza dengan grafik kod yang selalu anda gunakan. Hanya login ke laman ini dan copy kod grafik yang anda ingin gunakan..

Adakah code ini sejenis virus yang menyimpan data pengirim dan penerima?
Ini bukan virus atau worm atau apa - apa jenis program yang salah disisi undang - undang, agama atau terma myspace.

Berapa lama masa sebelum saya boleh mula?
Secepat mungkin, 5 minit selepas akaun affiliate anda di sahkan.

Bila pembayaran komisen di buat?
Pada setiap hari jumaat selepas pukul 3 petang setiap minggu.

Apa akaun bank yang perlu saya ada untuk join?
Anda boleh gunakan apa sahaja akaun bank tempatan untuk menerima pembayaran komisen.

Berapa jumlah minima untuk menerima pembayaran?
Tiada jumlah minima, walaupun akaun anda hanya ada RM10.00 kami akan membayar komisen anda tepat pada waktu yang di janjikan.

Adakah saya perlu menghantar iklan seperti Macy Card atau Ringtones?
Hanya comment dan buletin yang biasa anda kirim tetapi mengunakan kod grafik MsMasyuk v3.

Adakah saya perlu setup laman viral, blog atau laman web saya sendiri?
Dengan MsMasyuk v3 anda tak perlu setup sebarang laman web, hanya copy & paste sahaja grafik kod yang sudah kami siapkan untuk anda.

Apa jaminan program ni tak tipu?
Kalau kami nak tipu rasanya tak pulang modal caj murah, kalau kantoi tak berbaloi. Baik caj mahal sikit macam website lain buat. Dan buat apa kami nak bagi nama dan nombor akaun bank yang betul kalau untuk tujuan penipuan, tentu senang pihak berkuasa nak cari sebab maklumat boleh dapat kat bank. Malah kalau tipu tak mungkin ahli kami yang terdahulu sejak tahun 2007 boleh buat duit. Asalkan anda rajin dan berusaha insyallah boleh buat duit dengan apa cara sekali pun. Kami hanya sediakan cara, anda yang tentukan samada mahu berjaya atau tengok saja orang lain berjaya.

Halal ke pendapatan saya?
Kami berniaga menjual akses ke laman kami untuk mengunakan grafik kod di profile laman web sosial anda dan sebagai balasan anda serta merta menjadi affiliate/agen kami dan pendapatan anda adalah dari pada hasil penjualan produk kami iaitu akses penuh ke laman ini untuk mengunakan grafik kod. Anda bawa masuk pelangan baru anda dapat komisen, tak ada pelangan yang di bawa masuk tak ada la komisen.

Boleh kaya ke join program ni?
Tidak, pendapatan sampingan sahaja sambil anda meluangkan masa bersama rakan internet anda yang lain. Sama keadaanya seperti yang selalu anda lakukan iaitu bertanya khabar antara satu sama lain di laman - laman web sosial. Kalau nak kaya anda perlu ke laman web lain sebab kami tak mampu jadikan anda jutawan internet.

Boleh beri contoh comment yang akan saya hantar?
Ya! antaranya adalah seperti berikut:

MSMv3 -  Earn Money With Your Social Networking Profiles

Hanya login ke akaun anda dan copy html kod seperti contoh di bawah dan pastekan pada rakan anda. Begitu mudah sekali!

Itu sahaja dan anda boleh hantar apa jenis comment pun kerana ini yang memang anda lakukan setiap hari kan?

Dari mana datang duit dan siapa yang bayar?
Sumber pendapatan anda adalah dari pada penjualan akses penuh ke laman ini untuk mengunakan grafik kod kami, bila rakan anda ingin menyertai anda mereka akan membeli akses penuh di laman ini dan kami akan membayar anda komisen kerana memperkenalkan pelangan baru.

Saya nak join tapi tak ada masa nak promote sebab sibuk bekerja, boleh ke saya dapat pendapatan?
Ya boleh tapi mungkin tak sebanyak orang yang rajin promote. Kami gunakan Randomizer untuk memberi bonus kepada ahli yang kurang mahir dan aktif mempromosikan link affiliate mereka. Setiap kali visitor baru masuk ke laman ini tanpa melalui link affiliate sponsor mereka, komisen akan di kreditkan kepada ahli dengan cara bergilir sebagai bonus.

Bolehkah saya membuka akaun lebih dari satu?
Ya, anda boleh membuka lebih dari satu akaun jika anda ingin memaksimakan pendapatan.

Tidak Mahir Internet
MsMasyuk v3 dioleh supaya walaupun anda tidak tahu hal - hal berkaitan internet anda masih berpeluang untuk menjana pendapatan. Dengan MsMasyuk v3 semua hal - hal yang agak rumit telah di selesaikan dan anda hanya perlu ikut arahan dan copy - paste pada tempat yang sepatutnya.

Ya! Hanya Copy & Paste Grafik Kod yang kami sediakan setiap kali anda berhubung dengan rakan rakan anda di laman web sosial seperti Myspace, Friendster, Facebook, Tagged dan lain - lain.

Daftarkan akaun anda sekarang!

Dengan hanya Copy & Paste grafik kod seperti yang anda lakukan selalu, anda berpeluang menjana pendapatan yang agak lumayan tanpa sedar ketika sedang berhibur dan meluangkan masa bersama rakan internet anda.

Ianya terlalu mudah sesiapa pun boleh lakukanya.

Produk Percuma Untuk Ahli:

  • Panduan (Di sediakan dalam bentuk video)
  • Myspace Resurces Site (Laman siap pasang untuk anda menjana pendapatan melalui pengiklanan)
  • Social Networking E-book (Ebook yang mengajar anda menjana pendapatan melalui laman - laman web sosial seperti Myspace, Friendster dan lain - lain)
  • Myspace Marketing Cash (Rahsia mengunakan Myspace dan tip bagaimana menjadikan profile anda TOP untuk menjana pendapatan)
  • Pakej MyspaceMasyuk V2
  • dan banyak lagi....

Kemudahan untuk ahli:

  • Messenger
  • Friend Email Inviter
  • Comment Code
  • Upload gambar
  • Dan lain - lain...

Hanya RM30.00 Sahaja

Beli akses penuh V3 anda akan mendapat pakej MyspaceMasyuk V2 dengan percuma

Semua ini boleh di download melalui control panel "Ahli V3 Plus" secara percuma. Daftar hari ini sebagai "Ahli V3 Plus" untuk menikmati pendapatan berterusan dengan kami.

Join Sekarang Untuk Menerima Pendapatan Berterusan Setiap Bulan

| Home | Registration | Terms |
Loading Time: 0.0811 | Queries: 35 | Members: 514 | Online Visitor: 8 Guest and 2 Member

No comments:

Post a Comment