Tuesday, March 30, 2010

Jana Pendapatan daripada Internet"

Selamat Datang ! Lihat Promosi Terbaru dari Digital-Niaga.biz
Harga promosi hanya. Terhad untuk 100 orang terawal.
"Miliki Laman Web Anda Sendiri dan Jana Pendapatan daripada Internet"
Kini anda boleh membina pendapatan dari internet menggunakan sistem laman web yang merupakan rahsia kejayaan oleh pakar-pakar Internet Marketing.
Apakah yang anda dapat dengan RM10 ini? Ini mungkin nilai yang kecil bagi anda, tetapi apa yang anda akan dapat ialah satu sistem membina perniagaan online yang sangat berguna bagi usahawan internet.
ANDA AKAN DAPAT WEB SEPERTI INI !
1. Sebuah Laman Web milik anda dengan nama domain pilihan anda sendiri siap untuk dilayari di internet dalam tempoh 24 jam. Seorang usahawan internet pasti memiliki sebuah laman web yang menjadi tempat untuk menjana pendapatan.
2. Satu akaun HOSTING milik anda. Anda perlu biasakan diri dengan hosting kerana ini adalah perkara asas dalam dunia internet. Anda akan menguruskan sendiri hosting dengan menggunakan Cpanel yang terkini.
3. Sistem bina Mailing List. Fakta LIST = DUIT. Ini adalah rahsia penting bagi kejayaan seorang usahawan internet. Semakin banyak List anda, semakin tinggi pendapatan yang anda akan perolehi. List ini adalah senarai email prospek yang berdaftar dengan anda. Anda hanya perlu membuat promosi laman web anda dan anda akan dapat email prospek setiap hari.
4. Borang Opt-in. Anda pasti sudah biasa dengan borang seperti ini yang terdapat pada laman web oleh usahawan internet. Ini adalah tempat untuk pengunjung laman web anda memberikan email mereka sebagai Mailing List anda.
5. Sistem hantar Email BULK. Sistem untuk anda menghantar email kepada semua Mailing List anda dengan hanya satu klik sahaja. Anda boleh berhubung, memberi tips dan promosi kepada mailing list anda dengan mudah.
6. Laman Blog siap untuk anda gunakan serta merta. Gunakan blog ini sebagai medium untuk menghubungkan anda dengan mailing list anda dan menarik lebih ramai pengunjung.
7. Skrip laman web daripada Fantastico. Satu kemudahan yang disediakan untuk anda memasang halaman web anda dengan forum, blog, laman iklan, direktori, laman pengurusan, Joomla dan banyak lagi.
8. Panduan memasang halaman web anda dengan program jana pendapatan seperti Google Adsense, Pay Per Lead, Affiliate, MLM dan sebagainya. Anda hanya perlu memasang iklan dan banner pada halaman web anda untuk menjana pendapatan.
9. Produk disediakan untuk anda beri percuma kepada pengunjung anda muat turun setelah memberi alamat email mereka. Software untuk anda bina laman web juga disediakan.
10. Sistem PROMOSI. Satu sistem promosi yang telah disusun dan wajib untuk anda lakukan. Sistem promosi ini adalah faktor terakhir dan terpenting untuk menentukan kejayaan dan pendapatan anda. Anda hanya perlu mengikuti langkah demi langkah dan melakukannya secara berterusan.

Ya! Saya mahu ‘ Pakej Sistem Laman Web’ Sekarang dengan RM10.00!


atau
(Kad Kredit/Paypal)

(Kami berhak untuk menamatkan harga Harga Promosi ini tanpa notis)

Produk akan dihantar ke alamat email anda dalam tempoh 24-48 jam selepas pengesahan bayaran.
JANGAN LEPASKAN TAWARAN HEBAT INI !!

No comments:

Post a Comment